“Auzi, mă, da’ un festival internațional de digital în România nu avem?”. Avem, cum să nu! Și mai mult, e a șaptea ediție. N-o știați pe asta!
IAB MIXX Awards îndeplinește visul oricărui publicitar cu o categorie nou-nouță de premiat: campaniile scrise pe șervețele, uitate într-un colț, pe noptieră, care au făcut clienții să strige în gura mare THIS SHALL NOT PASS! Adică „The Never Made Campaigns”. They will make it eventually!
V8 Interactive este agenția care se ocupă de look&feel, Event Director fiind Andrei Dragu care ne-a spus și câteva cuvinte:
„MIXX Awards a fost motivul principal pentru care m-am alăturat consiliului director IAB. Fiind singurul festival de digital recunoscut la nivel internațional prezent în România, am considerat că trebuie să beneficieze de un boost la nivel de imagine și un cadru de desfășurare pe măsura importanței lui pe piața autohtonă. Anul acesta, consiliul director reprezintă o structură solidă ce facilitează conturarea și concretizarea acestui tip de initiațivă. Rezultatul muncii noastre așteptăm să fie evaluat de către poate cea mai exigentă industrie.
Susținerea pe care am primit-o la această ediție din partea unora din cele mai cunoscute și de succes branduri ne demonstrează faptul că IAB MIXX Awards este un punct de referință pentru industria de advertising digital din România. În același timp, ne bucurăm că ideea noastră de a introduce o categorie specială de premii – The Never Made Campaigns – a fost primită cu deschidere și apreciată.”
Foarte tare! Și ca să vă dați seama cât de mare e evenimentul, juriul e format din 42 de publicitari de calibru din România și internațional. Vor susține chiar și un speech.
Iar campaniile premiate în România intră automat în competiția europeană și vor avea șansa de a câștiga unul dintre premiile oferite de MIXX Awards Europe.
Obiectivul? Acela de a identifica idei și proiecte care inspiră și educă piața din România cu privire la puterea comunicării în online.
Așa că hai! Chemați-vă neamurile, câinii, vecinii și mergeți la gala organizată la Palatul Universul – Beans and Dots în data de 16 noiembrie începând cu ora 18:00 să aflați finaliștii și câștigătorii festivalului.
În plus, aveți ocazia să auziți discursuri de la mari publicitari precum Jean-Marc Laforge (Chief Creative Director, Geometry Paris cu peste 15 ani experiență în digital innovation), Alain Heureux (Serial Digital Entrepreneur, Fostering Innovation, Creativity and Entrepreneurship in Europe), Andreea Georgescu (Senior digital advisor & Screenwriter comedy tv series Triplusec, PRO TV at Frame) și Ada Teslaru (Consultant at BBDO Group Romania).
Reminder peste reminder pe telefoane și vă așteptăm!
Echipa MIXX Awards