IAA România, BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor) propun un proiect educațional comun dedicat tinerilor cu mai puțin de 3 ani experiență în media. Este vorba de Modulul Strategie și Planificare Media care se lansează în această iarnă și va avea loc în perioada 15 martie – 8 iunie. Înscrierile sunt deschise până la 1 martie.
Programul este potrivit celor care lucrează în agenții de media, la un publisher sau într-un departament de media dintr-o companie, însă și studenților. Este cel mai potrivit cadru de învățare pentru cei pasionați de creativitate și de știința din spatele ei: alături de cei mai seniori oameni din industrie și folosind chiar instrumentele reale.
Modulul Strategie și Planificare Media propune 14 zile de curs în care participanții vor aprofunda ecosistemul complex de media, de la principiile strategiei de media, la planificarea campaniei, monitorizarea și optimizarea ei și evaluarea finală a rezultatelor.
Seniorii industriei predau la Modulul Strategie și Planificare Media
Catedra de media va fi ocupată, rând pe rând, de către: Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alături de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann) și Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o înțelegere aprofundată a principiilor de marketing.
Cursul va continua cu strategia de media, prezentată tot de Alexandra Dimitriu și cu evaluarea performanțelor produselor media, print, radio și outdoor, alături de Arina Ureche (Director General BRAT).
Lucia Antal (Marketing Director PRO TV și Președinte ARMA) va discuta despre viziunea strategică în TV și monitorizarea în acest mediu, împreună cu Liliana Mihăilescu și Dragoș Pinciu de la ARMA. Dragoș Stanca (Managing Director ThinkDigital & Președinte BRAT și colegul nostru de la emisiunea UPGRADE) va oferi perspectiva asupra media digitală: pe parcursul a 3 zile va prezenta strategia, planificarea evaluarea și optimizarea în digital, alături de invitați surpriză.
Cursul se va încheia cu focus pe proiecte speciale de media, alături de Alexandra Dimitriu, și pe planificarea campaniei, cu Alexandra și Mihai Trandafir.
„După absolvirea acestui modul studenții ar trebui să știe ce date sunt utilizate în general în industria de media și publicitate, cum verifică dacă sunt adecvate sau de încredere pentru obiectivul propus, cum să le utilizeze concret, vor înțelege cât de multe poți afla despre o categorie de oameni doar utilizând rezultate statistice”, explică Arina Ureche.
Dedicat studenților
O surpriză plăcută este faptul că acest modul este dedicat și studenților dintr-o instituție de învățământ superior care își doresc să se specializeze în media.
Înscrierile sunt deschise până pe 1 martie 2019 aici. Și celelalte module oferite de Școala IAA, Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării și Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală, primesc noi studenți pentru edițiile din primăvară.
Iar dacă vă înscrieți ferm în luna decembrie beneficiați de 10% discount la oricare modul.