Industria de retail se află într-o continuă transformare, iar provocările sunt mai complexe ca niciodată. De la modificările rapide în comportamentul consumatorilor până la presiunea constantă de a inova și a rămâne competitivi, profesioniștii din retail se confruntă cu un mediu de afaceri în continuă evoluție. Dar fiecare provocare aduce și o oportunitate. În cadrul conferinței Retail Revolution, organizată de revista Biz pe 11 aprilie, la Grand Hotel București, participanții au ocazia să descopere cele mai recente tendințe, soluții și strategii care vor oferi o cale de a naviga cu succes prin aceste vremuri pentru a propulsa afacerile către succes.
Ascultătorii Radio Guerrilla au parte de cel mai mic preț la înregistrarea pentru participarea la Retail Revolution, dacă aplică codul special ELIBERADIO pe www.retailrevolution.ro/inscriere.
Speakerii de top vor dezvălui cele mai noi cercetări, analize și perspective în domeniul retailului, oferind o înțelegere profundă a celor mai recente tendințe și provocări. Printre invitații confirmați se află Corina Cimpoca, Fondatoare MKOR, Cristian Tudor, CEO Ultragreens, Oana Lungu, Director Executiv Departamentul de Achiziții Kaufland România, Valer Hancaş, Directorul de comunicare Kaufland România, Valentina Vesler, Director de Comunicare & PR Valvis Holding, Radu Savopol, Co-Fondator 5 to go și Președinte HORA, Alexandra Laeș, Head of Groceries Glovo, Maia Novolan, CEO Syscom Digital, Dan Marc, Fondator & CEO Footprints AI, Adina Mugescu, fondatoare Beer Institute și Anamaria Băjan, Business Development Director Cristim Family Holding. Evenimentul va fi prezentat de Toader Păun.
Retail Revolution oferă pe lângă doza concentrată de informație aplicată și oportunități excelente de networking cu alți profesioniști din industria de retail, schimb de experiențe și creează conexiuni valoroase.
„Conferința Retail Revolution vă aduce în primul rând al transformării în retail! Tehnologiile de vârf vor transforma experiența clienților și vor redefini peisajul retailului. În final, vor câștiga cei care reușesc pe lângă experiența plăcută de shopping să dezvolte și conexiuni emoționale cu clienții, construind loialitate față de brand într-un mediu extrem de competitiv. Pentru o zi, la Retail Revolution, aducem experiențe și oameni cu experiență ca să învățăm împreună cum să fim cei mai buni”, punctează Marta Ușurelu, owner Biz.
Înscrierile se pot face online la adresa www.retailrevolution.ro/inscriere, iar agenda completă poate fi consultată la adresa https://retailrevolution.ro/program.
Proud Partner Retail Revolution este Kaufland România. Parteneri sunt Glovo, Syscom Digital și Leroy Merlin. Coffee partner: 5 to go. Sparkling partners: AQUA Carpatica și Domeniile Sâmburești.
Radio Guerrilla este partenerul media principal al conferinței Retail Revolution, organizată de revista Biz pe 11 aprilie, la Grand Hotel București.
Mai multe informații despre evenimentele Biz din perioada următoare puteți găsi pe https://www.revistabiz.ro/evenimente.