Regulament concurs design 5TOGO
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Pune-ti semnatura pe 1.000.000 de pahare 5TOGO!”
Perioada: 24 iunie – 20 august 2024
1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
RADIO GUERRILLA S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Calea Mosilor, Nr. 213, Bl. 21A, Sc. 1, Et. 2, Ap. 20, Camera 1, cu adresa in Bucuresti, Sector 2 str. Dimitrie Salmen nr. 20, mansarda, apt. 7, inregistrata la Registrul Comertului Municipiului Bucuresti sub nr. J40/12530/2015, avand CUI RO35121447, in calitate de titular al licentei postului „Radio Guerrilla”, denumit in continuare, „Organizatorul”,
in parteneriat cu societatea 5 TO GO EUROPE HOLDING S.R.L., o societate cu sediul în Jud. Ilfov, Oraș Bragadiru, Str. Coralului nr. 2, bl. 1, sc. 1,et. 7, ap. 63, camera 2, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Ilfov sub nr. J23/4963/2018, având CUI 39990760, cont bancar în Lei IBAN nr. RO89BTRLRONCRT0534880402 deschis la Banca Transilvania S.A., reprezentată legal prin reprezentantul permanent al administratorului RM COFFEE ADMIN S.R.L. Relevici Mădălina Attohia
denumit in continuare „Partener”.
- Organizatorul isi rezervă dreptul de a modifica si/sau completa prezentul Regulament, precum si dreptul de a inceta sau intrerupe desfasurarea campaniei promotionale, fara drept de compensare, cu conditia ca orice modificare sa fie adusă la cunoştinţa publicului. Modificarea Regulamentului se poate realiza prin intocmirea unui act aditional la acesta, care va fi disponibil pe site-ul guerrillaradio.ro la adresa https://www.guerrillaradio.ro/concursuri/ in vederea consultarii si luarii la cunostiinta a prevederilor acestuia de catre toti participantii.
- Campania promotionala va putea fi intrerupta de catre Organizator, oricand in timpul duratei de desfasurare, in cazul aparitiei unei situatii de forta majora in acord cu prevederile Codului Civil, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a campaniei publicitare.
- Organizatorul iși rezerva dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a inceta Campania promotionala inainte de termen, prin incheierea unui act aditional la Regulament, urmand ca modificarile si/sau completarile sa fie facute publice pe site-ul guerrillaradio.ro la adresa https://www.guerrillaradio.ro/regulament-concurs-design-5togo/.
- Regulamentul este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania. Actele aditionale la Regulament fac parte integranta din acesta.
2. CONDITII DE PARTICIPARE
- La aceasta campanie promotionala poate participa orice persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani pana la data inceperii campaniei si care, cunoscand prezentul Regulament, cu care este intru totul de acord, doreste sa participe la campania promotionala. La aceasta campanie promotionala nu este permisa participarea angajatilor Organizatorului, si ai Difuzorului, precum si membrii familiilor acestora.
- Participarea la aceasta Campanie promotionala implica conditiile prevazute la art. 2.1 de mai sus, precum si acordul expres al participantilor, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la campania promotionala, precum si consimtamantul participantilor ca datele lor cu caracter personal sa fie prelucrate de Organizator si Difuzor in scopul acordarii premiului, dar si a intrarii in posesiea premiului. Furnizarea de catre participant a datelor lor cu caracter personal echivaleaza cu exprimarea consimtamantului in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal.
3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
- Campania se va desfasura pe teritoriul Romaniei, in perioada 24 iunie – 20 august 2024
- Campania promotionala se va desfasura in conformitate cu prevederile Regulamentului.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada Campaniei promotionale pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public, cu respectarea prevederilor Sectiunii 1.4. de mai sus.
4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE. PREMIUL
4.1 INSCRIERI. In perioada 24 iunie – 31 iulie 2023, persoanele care doresc sa participe trebuie sa posteze o schita pe conturile proprii de Instagram si Facebook, dar si sa trimita propunerea lor dezvoltata pe adresa de e-mail: 5togo@guerrillaradio.ro.
4.1.1. Conditia de participare este ca propunerile sa fie originale, sa respecte conditiile din regulament, iar postarile sa contina hashtag-urile #nouacolectie5togo2024, sa aiba tag si follow catre conturile de Social Media 5 to go si Radio Guerrilla.
4.1.2. Creatiile pot fi pictate, desenate sau create in orice stil sau cu orice program de design, atata timp cat creatia se poate folosi pe stanta paharului si respecta cerintele tehnice mentionate in prezentul Regulament. Nu se vor accepta lucrari in format fizic, ele trebuie obligatoriu transpuse in format digital.
4.1.3. ln cazul in care participantul va fi desemnat castigator, participantul va trimite reprezentatiilor Organizatorului, pentru validare, dovada ca el este cel care a realizat creatia/ designul paharului pe stanta primita, oferindu-i acestuia formatul sursa al creatiei sale, in format editabil .ai,.psd sau .tiff, pe dimensiunea documentului “STANTA” trimis de catre organizator, respectand desenul tehnic din acesta, (fisierul trebuie realizat desfasurat, CMYK, rezolutie de 300dpi, realizat in maxim 6 culori).
4.1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a folosi creatiile inscrise in concurs in scopul promovarii acestora (offline si online).
4.1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu alege niciun castigator dintre proiectele inscrise in concurs in cazul in care nu se inscriu minimum 10 proiecte de design competente astfel incat Organizatorul sa poata avea de unde face o selectie minima.
4.1.6. În concurs se inscrie o idee creativa declinata pe cele 5 pahare. Exemplu: COLECTIA RETROGRAND – DECADE MUZICALE.
4.1.7. Participantii pot inscrie mai multe proiecte in concurs daca acestea respecta Regulamentul.
4.1.8. Fiecare participant trebuie sa fie obligatoriu unicul detinator al drepturilor intelectuale si de proprietate asupra proiectelor inscrise in concurs.
4.1.9. Organizatorul este absolvit de orice raspundere in situatii care vizeaza drepturile intelectuale si de proprietate asupra proiectelor depuse in concurs. Orice dauna impusa Organizatorului pentru incalcarea dreptului de autor derivata din utilizarea necorespunzatoare de catre concurenti a unor materiale, texte sau imagini, precum si din incalcarea punctelor mentionate in sectiunea 3 din prezentul regulament privind Dreptul de participare la concurs, va fi automat transferata concurentului in culpa.
4.1.10. Fiecare fisier de design inscris in concurs trebuie salvat cu numele si prenumele autorului. Ex: Ana Ionescu var 1.
4.1.11. Inscrierile se preiau la adresa de mail: 5TOGO@guerrillaradio.ro pana pe 31 iulie 2024, ora 23:59. Orice inscriere primita dupa aceasta perioada nu va fi considerata eligibila.
4.1.12 Participantul trebuie sa fi implinit varsta de 18 ani pana inceperii campaniei, adica 24 iunie 2024 si sa prezinte prezinte schita si ideea dezvoltata pentru designul a 5 pahare de cafea de 650ML 5togo.
4.2. SEMIFINALA. Dupa terminarea inscrierilor, in perioada 1 – 2 august 2024, juriul format din reprezentanti ai Partenerului 5 to go si reprezentanti al Organizatorului Radio Guerrilla, se va intruni pentru a delibera si desemna 10 finalisti.
Criterii de jurizare:
– respectarea Regulamentului si criteriilor de participare
– originalitate
– estetica
– relevanta
– functionalitate
4.2.2. Cei 10 finalisti alesi de catre juriu vor fi anuntati pe data de 2 august si vor fi contactati telefonic pentru a programa interventia lor din Guerrilla de Dimineata din saptamana 5 – 9 august 2024.
4.2.3. Pe data de 5 august, finalistii vor avea lucrarile expuse pe un landing page dedicat pe site-ul GUERRILLARADIO.RO, unde vor fi putea votate de catre vizitatorii site-ului cu note de la 1 la 5, timp de 2 saptamani, in perioada 5 – 15 august inclusiv, dupa cum urmeaza:
In perioada 5 – 9 august 2024 vom intra in direct in emisiunea Guerrilla de Dimineata, difuzata in intervalul orar 07:00-10:00, cu cate doi dintre finalisti zilnic, moment in care lucrarile lor vor activate pe site-ul guerrillaradio.ro si vor putea fi votate timp de 7 zile din momentul interventiei lor in Guerrilla de Dimineata, conform caledarului de mai jos:
Dupa incheierea celor 7 zile de vot acordate fiecarui finalist, optiunea de a le fi votate lucrarile va fi dezactivata de pe site-ul Radio Guerrilla, pana la terminarea perioadei pentru fiecare dintre finalisti.
4.2.4. Cei 10 finalisti trebuie sa poata demonstra prin oferirea fisierelor sursa ca sunt unicii detinatori a drepturilor intelectuale si de proprietate asupra proiectelor depuse.
4.3 FINALA. La finalul celor 2 saptamani, in perioada 16-19 august 2024, se va stabili clasamentul prin calcularea mediei aritmetice pentru fiecare finalist, formata din notele acordate individual de fiecare dintre membrii juriului si nota obtinuta din voturile publicului de pe site-ul Radio Guerrilla. Castigatorul concursului #nouacolectie5togo2024 va fi desemnat finalistul cu media artimetica cea mai mare, pe locul doi fiind considerat urmatorul din clasamentul mediilor aritmetice.
4.3.1.Prin participarea la acest Concurs, castigatorul cesioneaza integral, in totalitate, si pe termenul maxim prevazut de lege drepturile de proprietate asupra proiectului desemnat castigator. Acesta va acorda gratuit, fara limita de timp si spatiu, dreptul de utilizare a creatiei si pentru orice alt material realizat, indiferent de natura lui (productie video, print, digital, etc.)
4.3.2. Design-ul castigator poate fi ulterior adaptat de catre organizator in functie de specificatiile necesare productiei. Idea creativa ramane aceeasi dar pot exista modificari de imbinare, pozitionare logo, cod culoare. Dupa finalizarea concursului, organizatorul poate contacta castigatorul pentru obtinerea detaliilor despre creatia sa.
4.3.3. Persoanele care au sesizari sau plangeri referitoare la drepturile de proprietate intelectuala si/sau de autor se vor adresa organelor statului competente. La cererea acestora, Organizatorul va pune la dispozitie datele de identificare ale persoanei reclamate astfel incat disputa sa fie solutionata fara interventia Organizatorului. In situatii de plangere vizand drepturile intelectuale si de proprietate, Organizatorul va suspenda proiectul in cauza pana la solutionarea disputei.
4.4. Valoarea premiului final este de 3.000 de Euro, iar design-ul semnat de castigatorul concursului se va regasi pe 1.000.000 de pahare 5 to go, distribuite spre vanzare in cele peste 500 de locatii 5togo din tara.
4.5 Premiul nu poate fi inlocuit cu un alt bun sau serviciu si nici nu poate face obiectul vreunei instrainari, insemnand ca doar persoana declarata castigatoare va putea primi premiul. Premiul va fi virat in contul castigatorului direct de catre Organizator, in termen de 30 de zile lucratoare de la data la care castigatorul a fost validat de catre reprezentantii Organizatorului. Premiul va fi insotit de catre un proces verbal de predare primire. Refuzul castigatorului de a primi orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului.
4.6. Participantii care nu sunt declarati castigatori, prin simplul fapt al inscrierii in campanie, renunta la a solicita Organizatorului si/sau Partenerului vreo suma de bani sau vreo alta prestatie din partea acestora.
4.7. Castigatorii trebuie sa ofere Organizatorului urmatoarele date necesare validarii pentru a intra in posesia premiului: nume, prenume, numarul de telefon, adresa de e-mail. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat din culpa lui (de ex. nu a mentionat o adresa de email valida, nu raspunde la emailul primit, nu poate fì contactat telefonic, refuza sa furnizeze datele necesare in vederea validarii premiului in decursul a 5 (cinci) zile lucratoare, acesta va pierde premiul (iar premiul va fi oferit urmatorului participant, pe locul 2 in clasamentul notelor).
4.8.Jurizarea candidatilor inscrisi se face in perioada 1 – 2 august 2024 de catre juriul stabilit la punctul 4.2. 10 finalisti vor fi comunicati in data de 5 august 2024, pe site-ul www.guerrillaradio.ro si pe paginile de Facebook si Instagram Radio Guerrilla, finalistii fiind in prealabil contactati telefonic.
4.8.3 Luni, pe 5 august, cei 10 finalisti vor fi anuntati pe paginile de Facebook si Instagram Radio Guerrilla si vor avea lucrarile afisate pe www.guerrillaradio.ro. Zilnic, in perioada 5-9 august 2024, intram in direct cu cate 2 finalisti care ne dau detalii despre lucrare si conceptul schitei. Lucrarile lor pot fi votate 7 zile din momentul interventiei telefonice in Guerrilla de Dimineata. Votingul se inchide joi, 15 august, ora 23:59.
4.8.4. Castigatorul urmeaza a fi anuntat in emisiunea Guerrilla de Dimineata, pe data de 20 august, pe siteul www.guerrillaradio.ro si pe paginile de Facebook si Instagram Radio Guerrilla, castigatorul fiind in prealabil contactat telefonic.
4.9. Jurizarea.
Alegerea finalistilor se face in mod subiectiv de catre un juriu compus din reprezentanti ai Partenerului 5 to go, reprezentanti ai Organizatorului Radio Guerrilla.
Clasamentul final va fi calculat prin media aritmetica formata din notele de la 1 la 5 acordate individual de catre fiecare membru al Juriului si nota obtinuta in urma voturilor pe site-ul Organizatorului. Castigatorul va fi desemnat finalistul cu cea mai mare medie calculata din cele 5 note total obtinute.
4.10. Premiul final. Premiul acordat de Organizator consta in suma de 3000 (trei mii) Euro.
4.10.1. Modalitate de acordare premiu.
Castigatoriul trebuie sa ofere Organizatorului urmatoarele date necesare validarii pentru a intra in posesia premiului: nume, prenume, numarul de telefon, adresa de e-mail, CNP (in scopul declararii si platii impozitului aferent premiului) si IBAN. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat din culpa lui (de ex. nu a mentionat o adresa de email valida, nu raspunde la emailul primit, nu poate fì contactat telefonic, refuza sa furnizeze datele necesare in vederea validarii premiului in decursul a 5 (cinci) zile lucratoare), acesta va pierde calitatea de castigator, iar premiul va fi oferit urmatorului finalist cu media cea mai mare.
4.10.2 Finalistii, prin simplul fapt al inscrierii in campania publicitara, renunta la a solicita Organizatorului si/sau Partenerului vreo suma de bani sau vreo alta prestatie din partea acestora.
4.10.3 Organizatorul si Partenerul pot face public numele castigatorilor din fiecare etapa a campaniei si pe paginile de Facebok si Instagram ale Organizatorului si ale Partenerului, daca fiecare castigator este de acord.
4.11. Participantii pot depune contestatie in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale prin email la adresa statmajor@guerrillaradio.ro sau prin posta la adresa: Bucuresti, Sector 2, str. Dimitrie Salmen nr. 20, mansarda, ap. 7, pana la data de 26.08.2024, inclusiv, in atentia Organizatorului. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator.
5. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
5.1 Organizatorul si Partenerul prelucrează datele personale pe care le furnizează participanții atunci când se înscriu în Campanie, când contactează Organizatorul prin orice mijloace de comunicare.
Prelucrăm datele dvs. personale pentru următoarele scopuri:
Organizarea campaniei | Dacă sunt de acord, participanții pot participa la campania cu premii organizata de Organizator in parteneriat cu Difuzorul.
De asemenea, Organizatorul si Difuzorul au interesul legitim să preluceze date pentru efectuarea formalitatilor aferente pentru acordarea premiilor revendicate de castigatori, solutionarea oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea campaniei si acordarea premiilor; punerea in aplicare a prevederilor regulamentului, investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari. |
Temei juridic: art. 6(1)(a) GDPR – consimțământ
art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim |
Inregistrarea convorbirilor telefonice cu participantii sau castigatorii campaniei | Difuzorul va inregistra convorbirile telefonice cu persoanele participante la campanie. Inregistrarea convorbirilor ajută Difuzorul si Organizatorul pentru a asigura dovada aspectelor agreate cu castigatorii in cazul unor potentiale dispute sau litigii cu privire la premiile acordate. | Temei juridic: art. 6(1)(a) GDPR – consimțământ pentru înregistrarea convorbirii
si art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim |
Îndeplinirea unor obligații legale |
Uneori prelucrarea datelor este necesară pentru a permite îndeplinirea obligațiile legale ce revin Organizatorului si/sau Difuzorului, cum ar fi:· plata impozitelor și a contribuțiilor relevante (e.g. câștigătorii campaniei), raportarea către autoritățile fiscale relevante și ținerea unor evidențe contabile;· arhivarea datelor conform legislației aplicabile;· publicarea numelor câștigătorilor și a premiilor acordate în campanie. |
Temei juridic: art. 6(1)(c) GDPR – executarea unei obligații legale |
Apărarea drepturilor și intereselor în justiție | Pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiție în cadrul unei proceduri în fața unei instanțe, a unei proceduri administrative sau a altor proceduri oficiale în care este implicat Organizatorul si Difuzorul. | Temei juridic: art. 6(1)(f) GDPR – apărarea drepturilor și intereselor operatorului |
A. ENTITĂȚILE CĂRORA LE VOR FI DEZVALUITE DATELE
Organizatorul si Partenerul vor dezvalui datele cu caracter personal ale participanților catre (i) entitatile si/sau persoanele imputernicite de acestia (din EEA sau din state terte) implicate in organizarea si desfasurarea campaniei (inclusiv atunci cand sunt organizate in parteneriat cu alte entitati); (ii) daca Partenerul si/sau Organizatorul au obligatia de a divulga datele personale in scopul conformarii cu orice obligatie legala sau decizie a unei autoritati judiciare, autoritati publice sau organ guvernamental; sau (iii) daca Organizatorului si/sau Partenerului li se cere sau li se permite in alt mod sa facă acest lucru conform legislației aplicabile.
Folosirea imputernicitilor este justificata de ratiuni de business, de cele mai multe ori vorbim despre servicii specializate, profesioniste care pot gestiona volumele necesare si asigura tehnologia prin care Organizatorul si/sau Partenerul sa-si poata indeplini atributiile. Mentionam ca datele nu sunt transmise concomitent tuturor imputernicitilor.
B. DURATA DE PASTRARE A DATELOR
Organizatorul si Partenerul păstrează datele cu caracter personal ale participanților atât cât este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. Spre exemplu, daca un participant este castigator, Organizatorul poate pastra datele cu caracter personal ale câștigătorului pentru o perioadă de 3 ani de la data la care a expirat termenul in care premiul ar fi trebuit sa fie revendicat sau de la data la care a revendicat premiul. Ulterior, anumite date cu caracter personal ar putea fi pastrate pentru o perioada mai lunga, pentru scop de arhivare, conform regulilor de arhivare aplicabile.
C. DREPTURILE PARTICIPANȚILOR ÎN CALITATE DE PERSOANE VIZATE
Conform legii, participanților le sunt recunoscute urmatoarele drepturi in calitate de persoane vizate:
a) Dreptul de acces | Participanții pot obtine confirmarea ca Organizatorul sau Partenerul prelucrează datele lor personale, precum si informatii privind specificul prelucrarii |
b) Dreptul de a corecta datele | Participanții pot solicita Organizatorului si/sau Partenerului modificarea datelor lor personale incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete. |
c) Dreptul la stergere | Participanții pot solicita stergerea datelor personale atunci cand: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si prelucrate de către Organizator si/sau Partener; (ii) Participanții și-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor si Organizator si/sau Partener nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele trebuie sterse conform legislatiei relevante. |
d) Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie | Participanții pot sa își retragă oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor pe baza de consimtamant. De asemenea, se pot opune prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Organizatorului, din motive care tin de situatia lor specifica. |
e) Restrictionare | in anumite conditii, Participanții pot solicita restrictionarea prelucrarii datelor lor personale |
f) Dreptul la portabilitatea datelor | in masura in care Organizatorul si/sau Partenerul prelucrează datele prin mijloace automate, participanții le pot solicita, in conditiile legii, sa furnizeze datele lor intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automat. Daca solicită acest lucru, Organizatorul si/sau Partenerul pot sa transmită datele participanților unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic. |
g) Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere | Participanții/ au dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care aceștia consideră ca le-au fost incalcate drepturile:
Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din Romania B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania |
Pentru mai multe detalii sau pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați folosind următoarele date de contact: email statmajor@guerrillaradio.ro sau prin posta la adresa: Bucuresti, Sector 2, str. Dimitrie Salmen nr. 20, mansarda, ap. 7
6. LIMITAREA RASPUNDERII
- Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.
- In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei participari in cadrul campaniei, decizia Organizatorului este definitiva.
- Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea castigatorului de a intra in posesia premiului.
- Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare intrarii in posesia premiului, nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.
- Organizatorul este singura societate responsabila de premiile acordate in Campanie, Partenerul neavand nici o responsabilitate cu privire la premiile efective primite de castigatori.
7. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
- Eventualele litigii aparute intre Organizator /Partener, pe de o parte, si participanti, pe de alta parte, se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta cale nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
- Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii promotionale.
8. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
- Campania promotionala va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe pagina web a Difuzorului, guerrillaradio.ro la adresa https://www.guerrillaradio.ro/concursuri/, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta campanie promotionala.
- Situatiilor avute in vedere la art. 8.1. le sunt asimilate si hotararile si/sau actul de putere publica al instantei competente sau altei autoritati publice competente, precum si cazul schimbarii cadrului legislativ, astfel incat organizarea si desfasurarea Campaniei promotionale sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
- In situatiile avute in vedere la art. 8.1 si 8.2 Organizatorul / Partenerul este exonerat de orice raspundere fata de participantii la campania promotionala.
9. FORTA MAJORA
- Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator si/sau Partener, inclusiv imposibilitatea Organizatorului si/sau a Partenerului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
- Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul si/sau Partenerul vor fi exonerati de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor lor pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform Cod civil. Organizatorul si/sau Partenerul, daca invoca forta majora, sunt obligati sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
10. TAXE SI IMPOZITE
- Difuzorul se obliga sa calculeze, sa suporte si sa vireze impozitul datorat pentru premiul obtinut de catre castigator, in conformitate cu Codul Fiscal si sa depuna declaratie de venit la autoritatea fiscala competenta pentru venitul aferent premiului din acest Regulament. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii confirmarii de primire a premiului, toate cheltuielile legale aferente acestui premiu revin castigatorului.
11. REGULAMENTUL OFICIAL
- Prin participarea la aceasta Campanie promotionala, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului regulament oficial.
- Regulamentul campaniei va fi disponibil pe pagina web a Organizatorului la adresa https://www.guerrillaradio.ro/concursuri/
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea prealabila a acestor modificari.
Organizator
Radio Guerrilla S.R.L.
Prin administrator – Adrian Popescu