Regulament concurs Lego
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Concurs design LEGO DREAMZzz!”
Perioada: 25.09 – 24.10.2023
1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
RADIO GUERRILLA S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Calea Mosilor, Nr. 213, Bl. 21A, Sc. 1, Et. 2, Ap. 20, Camera 1, cu adresa in Bucuresti, Sector 2 str. Dimitrie Salmen nr. 20, mansarda, apt. 7, inregistrata la Registrul Comertului Municipiului Bucuresti sub nr. J40/12530/2015, avand CUI RO35121447, in calitate de titular al licentei postului „Radio Guerrilla”, denumit in continuare, „Organizatorul”,
in parteneriat cu societatea LEGO ROMANIA SRL, o societate cu sediul în Mun. Bucuresti, Str. Dinu Vintila nr. 11, et. 9, sector 2,, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/8929/2011, având CUI RO28902755, cont bancar în Lei IBAN nr. RO82INGB0001008197638910, deschis la ING Bank, reprezentată legal prin Valery Kasimov, in calitate de Country Managerdenumit in continuare „Partener”.
1.1 Organizatorul isi rezervă dreptul de a modifica si/sau completa prezentul Regulament, precum si dreptul de a inceta sau intrerupe desfasurarea campaniei promotionale, fara drept de compensare, cu conditia ca orice modificare sa fie adusă la cunoştinţa publicului. Modificarea Regulamentului se poate realiza prin intocmirea unui act aditional la acesta, care va fi disponibil pe site-ul guerrillaradio.ro/lego in vederea consultarii si luarii la cunostiinta a prevederilor acestuia de catre toti participantii.
1.2. Campania promotionala va putea fi intrerupta de catre Organizator, oricand in timpul duratei de desfasurare, in cazul aparitiei unei situatii de forta majora in acord cu prevederile Codului Civil, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a campaniei publicitare.
1.3. Organizatorul iși rezerva dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a inceta Campania promotionala inainte de termen, prin incheierea unui act aditional la Regulament, urmand ca modificarile si/sau completarile sa fie facute publice pe site-ul guerrillaradio.ro.
1.4. Regulamentul este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania. Actele aditionale la Regulament fac parte integranta din acesta.
2. CONDITII DE PARTICIPARE
2.1. La aceasta campanie promotionala poate participa orice persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani pana la data inceperii campaniei, precum si copiii prin intermediul reprezentantilor lor legali si care, cunoscand prezentul Regulament, cu care este intru totul de acord, doreste sa participe la campania promotionala. La aceasta campanie promotionala nu este permisa participarea angajatilor Organizatorului, si ai Difuzorului, precum si a membrilor familiilor acestora.
2.2. Participarea la aceasta Campanie promotionala implica conditiile prevazute la art. 2.1 de mai sus, precum si acordul expres al participantilor, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la campania promotionala, precum si consimtamantul participantilor ca datele lor cu caracter personal sa fie prelucrate de Organizator si Difuzor in scopul acordarii premiului, dar si a intrarii in posesiea premiului. Furnizarea de catre participant a datelor lor cu caracter personal echivaleaza cu exprimarea consimtamantului in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal.
3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
3.1. Campania se va desfasura pe teritoriul Romaniei, in perioada 25.09 – 24.10.2023
3.2. Campania promotionala se va desfasura in conformitate cu prevederile Regulamentului.
3.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada Campaniei promotionale pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public, cu respectarea prevederilor Sectiunii 1.4. de mai sus.
4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE. PREMIUL
4.1 INSCRIERI. In perioada 25.09 – 20.10.2023, persoanele care doresc sa participe trebuie sa posteze o schita, care sa corespunda descrierilor tehnice de mai jos, pe conturi de Facebook sau Instagram, dar si sa trimita propunerea dezvoltata pe adresa de e-mail lego@guerrillaradio.ro. Inscrierile care nu sunt trimise si pe mail nu vor fi considerate eligibile.
4.1.1. Conditia de participare este ca propunerile sa fie originale, sa respecte conditiile din regulament, iar postarile sa contina hashtag-ul #ConcursLEGO.
4.1.2. Creatiile pot fi pictate, desenate sau dezvoltate cu ajutorul oricarui program de design, atat timp cat respecta urmatoarele cerinte:
– desenul sa redea o propunere creativa originala a unui nou personaj LEGO DREAMZzz , a carui poveste sa poata fi integrata in noul serial de animatie si care sa aduca un plus de suspans, actiune si fun in acelasi timp
– desenul sa fie realizat pe un background alb
– desenul sa fie cat mai clar/inteligibil redat pentru a ajuta echipa de designers LEGO care se va ocupa de dezvoltarea ulterioara a designului mozaicului sa redea cat mai fidel creatia initiala
Propunerea creativa trebuie sa includa, pe langa desen, si o scurta descriere a povestii din spatele personajului propus (cum vede autorul integrarea acestuia in serialul LEGO DREAMZzz – care ar fi rolul lui, este un personaj pozitiv sau negativ, ce puteri speciale ar avea etc)
Toate propunerile pictate sau desenate trebuie trimise la adresa de email de mai sus, scanate in format hi-resolution. In cazul in care propunerea artistica a fost realizata cu ajutorul unui program de design, atunci creatia respectiva trebuie trimisa pe aceeasi adresa de email intr-un format hi-res.
Propunerea castigatoare va fi redata intr.-un mozaic cu dimensiunile de 102 x 51 cm, creat si produs de echipa de designers LEGO. Intregul proces de dezvoltare design si productie mozaic va dura aproximativ 6 saptamani din momentul in care echipa dedicata LEGO va primi desenul castigator, scanat in format hi-resolution (sau sursa in format hi-res, in caz in care desenul respectiv este dezvoltat cu ajutorul unui program de design). Mozaicul va fi livrat castigatorului pe piese, adica: placa plus piese LEGO si manual de instructiuni, pentru a-i lasa castigatorului placerea de a-l construi.
4.1.3. Participantul care va fi desemnat castigator va trimite reprezentantilor Organizatorului, pentru validare, dovada ca el este cel care a realizat creatia, oferindu-le acestora formatul sursa al creatiei sale.
4.1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a folosi creatiile inscrise in concurs in scopul promovarii acestora (offline si online).
4.1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu alege niciun castigator dintre proiectele inscrise in concurs in cazul in care nu se inscriu minimum 10 proiecte de design competente astfel incat Organizatorul sa poata avea de unde face o selectie minima.
4.1.7. Participantii pot inscrie mai multe proiecte in concurs daca acestea respecta Regulamentul.
4.1.8. Fiecare participant trebuie sa fie obligatoriu unicul detinator al drepturilor intelectuale si de proprietate asupra proiectelor inscrise in concurs.
4.1.9. Organizatorul este absolvit de orice raspundere in situatii care vizeaza drepturile intelectuale si de proprietate asupra proiectelor depuse in concurs. Orice dauna impusa Organizatorului pentru incalcarea dreptului de autor derivata din utilizarea necorespunzatoare de catre concurenti a unor materiale, texte sau imagini, precum si din incalcarea punctelor mentionate in sectiunea 3 din prezentul regulament privind Dreptul de participare la concurs, va fi automat transferata concurentului in culpa.
4.1.10. Fiecare fisier de design inscris in concurs trebuie salvat cu numele si prenumele autorului. Ex: Ana Ionescu var 1.
4.1.11. Inscrierile se preiau la adresa de mail: lego@guerrillaradio.ro pana pe 20.10.2023, ora 23:59. Orice inscriere primita dupa aceasta perioada nu va fi considerata eligibila.
4.1.12 Participantul sau reprezentantul legal al minorului care isi doreste participarea la acest concurs prin trimiterea unei propuneri creativa care sa indeplineasca criteriile tehnice expuse mai sus in prezentul regulament, trebuie sa fi implinit varsta de 18 ani pana inceperii campaniei, adica 25.09.2023 si sa prezinte prezinte schita si ideea dezvoltata conform instructiunilor de mai sus.
4.2. Dupa terminarea inscrierilor, pe data de 23.10.2023, juriul format din 3 persoane: Sorana Dulgheru si Bianca Hoisan, reprezentanti ai Partenerului LEGO ROMANIA SRL si Adrian Popescu, reprezentant al Radio Guerrilla, se va intruni pentru a delibera castigatorul si o rezerva (pentru cazul in care castigatorul nu poate fi contactat in timp util sau refuza premiul).
4.2.1. Criterii de jurizare:
– respectarea Regulamentului si criteriilor de participare
– originalitate
– estetica
– relevanta
4.2.2. Castigatorul ales de catre juriu va fi anuntat pe data de 24.10.2023 in Guerrilla de Dimineata, schita sa va fi publicata pe paginile de Facebook si Instagram Radio Guerrilla, iar castigatorul va fi contactat telefonic pentru a fi stabilite detaliile de livrare a premiului.
4.3.1.Prin participarea la acest Concurs, castigatorul cesioneaza integral, in totalitate, si pe termenul maxim prevazut de lege drepturile de proprietate asupra proiectului desemnat castigator. Acesta va acorda gratuit, fara limita de timp si spatiu, dreptul de utilizare a creatiei si pentru orice alt material realizat, indiferent de natura lui (productie video, print, digital, etc.)
4.3.2. Design-ul castigator poate fi ulterior adaptat de catre organizator in functie de specificatiile necesare productiei. Idea creativa ramane aceeasi dar pot exista modificari de imbinare, pozitionare logo, cod culoare. Dupa finalizarea concursului, organizatorul poate contacta castigatorul pentru obtinerea detaliilor despre creatia sa.
4.3.3. Persoanele care au sesizari sau plangeri referitoare la drepturile de proprietate intelectuala si/sau de autor se vor adresa organelor statului competente. La cererea acestora, Organizatorul va pune la dispozitie datele de identificare ale persoanei reclamate astfel incat disputa sa fie solutionata fara interventia Organizatorului. In situatii de plangere vizand drepturile intelectuale si de proprietate, Organizatorul va suspenda proiectul in cauza pana la solutionarea disputei.
4.4. Valoarea premiului final este de 15.170 lei, constand din:
– un mozaic dezvoltat de echipa dedicata LEGO pe baza schitei trimisa de castigator, in valoare de 11.500 lei
– intregul univers de produse LEGO DREAMZzz , compus din 11 seturi, in valoare totala de 3669,89 lei:
Corabie-rechin de coșmar, in valoare de 749,99 lei
Căsuța fantastică din copac, in valoare de 559,99 lei
Autobuzul spațial al Dlui Oz, in valoare de 499,99 lei
Grajdul creaturilor din vis, in valoare de 449,99 lei
Masina – crocodil, in valoare de 329,99 lei
Calul zburător Pegas, in valoare de 274,99 lei
Furgoneta-țestoasă a Dnei Castillo, in valoarea de 249,99 lei
Grimkeeper, monstrul-cușcă, in valoare de 194,99 lei
Satul din vis, in valoare de 149,99 lei
Izzie și Iepurașul Bunchu, in valoare de 104,99 lei
Mateo și Robotul Z-Blob, in valoarea de 104,99 lei
4.5 Premiul nu poate fi inlocuit cu un alt bun sau serviciu si nici nu poate face obiectul vreunei instrainari, insemnand ca doar persoana declarata castigatoare va putea primi premiul. Premiul va fi livrat la adresa castigatorului direct de catre Organizator, in termen de 40 de zile lucratoare de la data la care castigatorul a fost validat de catre reprezentantii Organizatorului. Premiul va fi insotit de catre un proces verbal de predare primire. Refuzul castigatorului de a primi orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului.
4.6. Participantii care nu sunt declarati castigatori, prin simplul fapt al inscrierii in campanie, renunta la a solicita Organizatorului si/sau Partenerului vreo suma de bani sau vreo alta prestatie din partea acestora.
4.7. Castigatorii trebuie sa ofere Organizatorului urmatoarele date necesare validarii pentru a intra in posesia premiului: nume, prenume, numarul de telefon, adresa de e-mail. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat din culpa lui (de ex. Nu a mentionat o adresa de email valida, nu raspunde la emailul primit, nu poate fì contactat telefonic, refuza sa furnizeze datele necesare in vederea validarii premiului) in decursul a 5 (cinci) zile lucratoare, acesta va pierde premiul (iar premiul va fi oferit rezervei).
4.8. Castigatorul urmeaza a fi anuntat in emisiunea Guerrilla de Dimineata, pe data de 24.10.2023, si pe paginile de Facebook si Instagram Radio Guerrilla, castigatorul fiind in prealabil contactat telefonic.
4.9. Jurizarea.
Alegerea castigatorului se face in mod subiectiv de catre un juriu compus din Sorana Dulgheru si Bianca Hoisan, reprezentanti ai LEGO si Adrian Popescu reprezentant al Radio Guerrilla.
4.10. Premiul final. Premiul acordat de Organizator consta in produse LEGO in valoare totala de 15.170 lei.
4.10.1. Modalitate de acordare premiu:
Castigatorul trebuie sa ofere Organizatorului urmatoarele date necesare validarii pentru a intra in posesia premiului: nume, prenume, numarul de telefon, adresa de e-mail, CNP (in scopul declararii si platii impozitului aferent premiului) si IBAN. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat din culpa lui (de ex. nu a mentionat o adresa de email valida, nu raspunde la emailul primit, nu poate fì contactat telefonic, refuza sa furnizeze datele necesare in vederea validarii premiului in decursul a 5 (cinci) zile lucratoare), acesta va pierde calitatea de castigator, iar premiul va fi oferit rezervei.
4.10.2 Participantii, prin simplul fapt al inscrierii in campania publicitara, renunta la a solicita Organizatorului si/sau Partenerului vreo suma de bani sau vreo alta prestatie din partea acestora.
4.10.3 Organizatorul si Partenerul pot face public numele castigatorului pe paginile de Facebok si Instagram ale Organizatorului si ale Partenerului, daca acesta este de acord.
4.11. Participantii pot depune contestatie in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale prin email la adresa statmajor@guerrillaradio.ro sau prin posta la adresa: Bucuresti, Sector 2, str. Dimitrie Salmen nr. 20, mansarda, ap. 7, pana la data de 30.09.2021, inclusiv, in atentia Organizatorului. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator.
5. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
5.1 Organizatorul si Partenerul prelucrează datele personale pe care le furnizează participanții atunci când se înscriu în Campanie, când contactează Organizatorul prin orice mijloace de comunicare.
Prelucrăm datele dvs. Personale pentru următoarele scopuri:
5.1 Organizatorul si Partenerul prelucrează datele personale pe care le furnizează participanții atunci când se înscriu în Campanie, când contactează Organizatorul prin orice mijloace de comunicare.
Prelucrăm datele dvs. Personale pentru următoarele scopuri:
Organizarea campaniei | Dacă sunt de acord, participanții pot participa la campania cu premii organizata de Organizator in parteneriat cu Difuzorul.
De asemenea, Organizatorul si Difuzorul au interesul legitim să preluceze date pentru efectuarea formalitatilor aferente pentru acordarea premiilor revendicate de castigatori, solutionarea oricaror plangeri in legatura cu organizarea si desfasurarea campaniei si acordarea premiilor; punerea in aplicare a prevederilor regulamentului, investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari. |
Temei juridic: art. 6(1)(a) GDPR – consimțământ
art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim |
Inregistrarea convorbirilor telefonice cu participantii sau castigatorii campaniei | Difuzorul va inregistra convorbirile telefonice cu persoanele participante la campanie. Inregistrarea convorbirilor ajută Difuzorul si Organizatorul pentru a asigura dovada aspectelor agreate cu castigatorii in cazul unor potentiale dispute sau litigii cu privire la premiile acordate. | Temei juridic: art. 6(1)(a) GDPR – consimțământ pentru înregistrarea convorbirii
si art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim |
Îndeplinirea unor obligații legale | Uneori prelucrarea datelor este necesară pentru a permite îndeplinirea obligațiile legale ce revin Organizatorului si/sau Difuzorului, cum ar fi:
· plata impozitelor și a contribuțiilor relevante (e.g. câștigătorii campaniei), raportarea către autoritățile nculc relevante și ținerea unor evidențe contabile; · arhivarea datelor conform legislației aplicabile; · publicarea numelor câștigătorilor și a premiilor acordate în campanie. |
Temei juridic: art. 6(1)I GDPR – executarea unei obligații legale |
A. ENTITĂȚILE CĂRORA LE VOR FI DEZVALUITE DATELE
Organizatorul si Partenerul vor dezvalui datele cu caracter personal ale participanților catre (i) entitatile si/sau persoanele imputernicite de acestia (din EEA sau din state terte) implicate in organizarea si desfasurarea campaniei (inclusiv atunci cand sunt organizate in parteneriat cu alte entitati); (ii) daca Partenerul si/sau Organizatorul au obligatia de a divulga datele personale in scopul conformarii cu orice obligatie legala sau decizie a unei autoritati judiciare, autoritati publice sau organ guvernamental; sau (iii) daca Organizatorului si/sau Partenerului li se cere sau li se permite in alt mod sa facă acest lucru conform legislației aplicabile.
Folosirea imputernicitilor este justificata de ratiuni de business, de cele mai multe ori vorbim despre servicii specializate, profesioniste care pot gestiona volumele necesare si asigura tehnologia prin care Organizatorul si/sau Partenerul sa-si poata indeplini atributiile. Mentionam ca datele nu sunt transmise concomitent tuturor imputernicitilor.
B. DURATA DE PASTRARE A DATELOR
Organizatorul si Partenerul păstrează datele cu caracter personal ale participanților atât cât este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. Spre exemplu, daca un participant este castigator, Organizatorul poate pastra datele cu caracter personal ale câștigătorului pentru o perioadă de 3 ani de la data la care a expirat termenul in care premiul ar fi trebuit sa fie revendicat sau de la data la care a revendicat premiul. Ulterior, anumite date cu caracter personal ar putea fi pastrate pentru o perioada mai lunga, pentru scop de arhivare, conform regulilor de arhivare aplicabile.
C. DREPTURILE PARTICIPANȚILOR ÎN CALITATE DE PERSOANE VIZATE
Conform legii, participanților le sunt recunoscute urmatoarele drepturi in calitate de persoane vizate:
a) Dreptul de acces | Participanții pot obtine confirmarea ca Organizatorul sau Partenerul prelucrează datele lor personale, precum si informatii privind specificul prelucrarii |
b) Dreptul denculcatcta datele | Participanții pot solicita Organizatorului si/sau Partenerului modificarea datelor lor personale incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete. |
c) Dreptul la stergere | Participanții pot solicita stergerea datelor personale atunci cand: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si prelucrate de către Organizator si/sau Partener; (ii) Participanții și-au retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor si Organizator si/sau Partener nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele sunt prelucrate contrar leginculcatetiv (iv) datele trebuie sterse conform legislatiei relevante. |
d) Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie | Participanții pot sa își retragă oricand consimtamantul nculcaire la prelucrarea datelor pe baza de consimtamant. De asemenea, se pot opune prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Organizatorului, din motive care tin de situatia lor specifica. |
e) Restrictionare | in anumite conditii, Participanții pot solicita restrictionarea prelucrarii datelor lor personale |
f) Dreptul la portabilitatea datelor | in masura in care Organizatorul si/sau Partenerul prelucrează datele prin mijloace automate, participanții le pot solicita, in conditiile legii, sa furnizeze datele lor intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automat. Daca solicită acest lucru, Organizatorul si/sau Partenerul pot sa transmită datele participanților unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic. |
g) Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere | Participanții/ au dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care aceștnculcateră ca le-au fonculcateate drepturile:
Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din Romania B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania |
Pentru mai multe detalii sau pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați folosind următoarele date de contact: email statmajor@guerrillaradio.ro sau prin posta la adresa: Bucuresti, Sector 2, str. Dimitrie Salmen nr. 20, mansarda, ap. 7
6. LIMITAREA RASPUNDERII
6.1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.
6.2. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei participari in cadrul campaniei, decizia Organizatorului este definitiva.
6.3. Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea castigatorului de a intra in posesia premiului.
6.4. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare intrarii in posesia premiului, nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.
6.5. Organizatorul este singura societate responsabila de premiile acordate in Campanie, Partenerul neavand nici o responsabilitate cu privire la premiile efective primite de castigatori.
7. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
7.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator /Partener, pe de o parte, si participanti, pe de alta parte, se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta cale nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
7.2. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii promotionale.
8. INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE
8.1. Campania promotionala va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe pagina web a Difuzorului, guerrillaradio.ro, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta campanie promotionala.
8.2. Situatiilor avute in vedere la art. 8.1. le sunt asimilate si hotararile si/sau actul de putere publica al instantei competente sau altei autoritati publice competente, precum si cazul schimbarii cadrului legislativ, astfel incat organizarea si desfasurarea Campaniei promotionale sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
8.3. In situatiile avute in vedere la art. 8.1 si 8.2 Organizatorul / Partenerul este exonerat de orice raspundere fata de participantii la campania promotionala.
9. FORTA MAJORA
9.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator si/sau Partener, inclusiv imposibilitatea Organizatorului si/sau a Partenerului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
9.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul si/sau Partenerul vor fi exonerati de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor lor pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform Cod civil. Organizatorul si/sau Partenerul, daca invoca forta majora, sunt obligati sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
10. TAXE SI IMPOZITE
10.1. Difuzorul se obliga sa calculeze, sa suporte si sa vireze impozitul datorat pentru premiul obtinut de catre castigator, in conformitate cu Codul Fiscal si sa depuna declaratie de venit la autoritatea fiscala competenta pentru venitul aferent premiului din acest Regulament. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data semnarii confirmarii de primire a premiului, toate cheltuielile legale aferente acestui premiu revin castigatorului.
11. REGULAMENTUL OFICIAL
11.1. Prin participarea la aceasta Campanie promotionala, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului regulament oficial.
11.2. Regulamentul campaniei va fi disponibil pe pagina web a Organizatorului la adresa www.guerrillaradio.ro/lego
11.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea prealabila a acestor modificari.
Organizator
Radio Guerrilla S.R.L.
Prin administrator – Adrian Popescu