Telekom România și Radio Guerrilla au cautat antreprenorii români care schimbă lucrurile și se diferențiază de restul prin modul în care fac business sau prin ideile inovative. În Guerrilla de Dimineață, cu Dobro, Gilda și Matei, antreprenorii au povestit despre ideile lor de afaceri care aduc schimbare în mediul de business românesc.
#GAMECHANGERS e o campanie Radio Guerrilla în parteneriat cu Telekom România în care căutăm antreprenorii care schimbă lucrurile, cei care au făcut lucrurile diferit și inovator în domeniul lor de activitate și care pot aduce plus valoare în antreprenoriatul românesc. Afacerea #GAMECHANGER nu se bazează pe regulile deja scrise, ci încearcă să își impună propriile repere.
În fiecare săptămână, până la finalul anului, antreprenorii au sunat la Guerrilla de Dimineață, au povestit de ce business-ul lor e #GAMECHANGER și care este elementul care ii diferențiază de competitie.
La finalul fiecărei săptămâni a fost ales #GAMECHANGER-ul care va ajunge în cartea cu poveștile celor mai interesanți antreprenori din România, oameni care schimbă mediul de business și care prin ideile și actiunile lor fac diferența în peisajul de business autohton.
Zi de zi, antreprenorii au sunat în Guerrilla de Dimineață cu Dobro, Gilda și Matei și au pitch-uit în câteva minute de ce schimbă lucrurile prin ceea ce fac, printr-o tehnologie unică sau o idee diferită.
Roxana Puriș-Topciov este designerul din spatele brand-ului Pur.clothing. Cum este ea GAMECHANGER în această industrie gigant, mai jos.