Radu Bucur este unul dintre cei 15 finaliști ai Guerrilla CAMP, iar proiectul său, Gentlemen Works, proiect de design de obiecte, a trecut cu brio de toate etapele de votare și selecție (nu ușoare, de altfel). Despre acesta, Radu explică:
“Gentlemen Works a pornit ca o ambiție de a crea obiecte de iluminat steampunk. Știți voi, lămpile alea cu aspect industrial, din țevi, nefinisate și cu o personalitate foarte retro. 30 de proiecte mai târziu, ideea asta era alimentată de multă pasiune, una care ne-a luat și pe noi prin surprindere, și comenzi cu bugete care ne-au dat satisfacție. Acum vrem să trecem de la o pasiune care ne-a adus și ceva bani, la o afacere pe bune, cu procese, inovare și transformare continuă și dezvoltare de gamă de produse.
Planul nostru pentru a ne transforma într-o afacere sustenabilă include:
a) continuarea producției de corpuri de iluminat custom, modele unicat, spectaculoase, cu ispirație din stilurile steampunk, dieselpunk, raypunk, cyberpunk, cu wow factor și PR value. Această direcție de business are adresabilitate B2B, este relevantă pentru antreprenorii din HoReCa, atrage atenția prin design și ar urma să acopere 10-15% din veniturile companiei.
b) dezvoltarea unei game de corpuri de iluminat de designer – modele de producție în masă, cu adresabilitate B2C, colecții inspirate din designul modelelor unicat dar cu procese externalizate, timpi și costuri de producție mult mai mici. Ținta este ca această categorie de corpuri de iluminat să genereze 50 – 60% din veniturile companiei.
c) dezvoltarea de servicii pentru crearea de scenarii de iluminat pentru HoReCa și rezidenția – corpuri de iluminat care includ soluții inteligente și conectate, adaptate la corpuri de iluminat proprii sau în soluțiile de iluminat deja existente ale clienților. Această direcție de business include și dezvoltări de aplicații mobile pentru soluțiile de iluminat conectate. Ținta este ca această categorie de corpuri de iluminat să genereze 20% din veniturile companiei.
Eu sunt Radu Bucur, cofondator al proiectului Gentlemen Works și visez cu fiecare fibră din ființa mea să fiu antreprenor full-time. Am furat lecții de la managerii pe care i-am cunoscut de-a lungul timpului, lucrând în industria de comunicare, și acum vreau să “walk the talk”.”
Interviul cu Radu Bucur despre proiectul Gentlemen Works, de regăsit aici.