Aveți mai jos ceea ce se cheamă primul studiu făcut vreodată în România despre preferințele angajaților în privința locului de muncă – dotările biroului, tipul de spațiu de lucru, facilitățile clădirii, proximitate față de mijloacele de transport/ HoReCa/ timp liber, etc.
Grupul de studiu e împărțit în 4 categorii de vârstă: generația baby boomers și, descrescător, generațiile X, Y și Z.
De ce e important?
Pe de o parte, studiul acesta a fost făcut din inițiativa Danielei Boca, cea care conduce departamentul de Research al CBRE Romania fără să fi fost comandat (de către un client, corporație, instituție de stat etc.). Și da, se știe că cercetarea, mai ales cea cantitativă, de asemenea anvergură, consuma timp. Mult timp. Dar l-a făcut CBRE România, ca să nu trebuiască să-l faci tu.
Pe de altă parte, studiul e relevant pentru că prezintă preferințe locale, nu impresii regionale adaptate. În plus, rezultatele raportului îi vor ajuta pe dezvoltatori, proprietari de clădiri sau chiriași, în parcursul lor de ajustare a strategiilor de HR, sau chiar planurilor de business.
Studiu original, dar și orientare către client, frate! Ce să vrei mai mult?