Neuromarketingul sau noua dictatură roz bombon.
Poate nu știați, dar cei de la Făisbuc (și nu numai) au un departament secret DOLD (department of like dynamics) cunoscut și ca Secret Doll. Acolo s-a întocmit o listă cu 10 întrebări dificile, pentru a clarifica factorul DNSSS (dinamica necesității și stimulii stimei de sine). Așadar, cu bunăvoința celor de la FaceLeaks vă prezentăm lista secretă, care nu mai e secretă din acest moment:
1. Ce ați alege între: un like de la Nicole Kidman sau două like-uri, unul de la Angelina Jolie și altul de la Jennifer Aniston?
2. Un like de la Papa Francisc sau trei like-uri: de la Bad Boys Blue, Madonna și Marylin Manson?
3. Un like de la Holograf sau cinci like-uri: de la Radiohead, Muse, Rammstein, Abba și Napalm Death?
4. Un like de la Zuckerberg sau două like-uri de la Cronenberg și Spielberg?
5. Un like de la Mike Tyson sau un like de la Maica Tereza?
6. Un like de la fosta sau unsprezece like-uri de la Pepsi, Matrix, Panasonic, Rolls Royce, McDonald’s, Kent, Ford, Honda, Bach, Stravinski și David Lynch?
7. Un like de la Cain sau unul de la Abel?
8. Un like de la Paris Hilton sau unul de la Simeon Stâlpnicul?
9. Un like de la Kierkegaard sau trei like-uri de la Bon Jovi, Alice Cooper și Samanta Fox?
10. Un like de la Satana sau niciun like?
Și nu uitați, cea mai banală dovadă că internetul este un creier primitiv în formare/structurare, după chipul și asemănarea noastră sinaptică, este dinamica de expunere/ocultare a conținutului pornografic. Cu alte cuvinte, dacă pornografia, violența și moartea ocupă cel mai mare teritoriu pe net, mai ales vastele subterane ale internetului, atunci avem deja un subconștient al internetului.
Un like de la Tyson te cam pune pe ganduri, ca sa nu zicem ca iti schimba perspectiva 🙂
love you brainman! Na…ti-am dat un like si nici nu simti, asa’i?! 😜