Nu, nu e vorba de băiatul care îți place sau mai știu eu ce prostioară ți-a trecut probabil prin cap. Nu încurajăm comerțul posibil ilegal, imoral (și care îngrasă?).
Este vorba despre noul Opel Combo Cargo, chiar International Van of The Year 2019 (aici link-ul care garantează că s-a dus premiul unde trebuie). Iar Opel România pune la bătaie un test drive de 48 de ore pentru cei care apreciază la automobilul lor (atenție, nu papamobilul) versatilitatea, designul elegant, confortul, dotările și accesoriile inovatoare și practice, eficiența, siguranța.
Și, ca să vă explicăm mai tehnic ce se întâmplă la mașina asta extrem de versatilă și de modernă și adaptată la nevoile posesorului, avem așa:
Cameră de marșarier care se activează instant, odată cu selectarea marșarierului = manevre simple!
Senzorul de unghi mort, adică un martor pe oglinda laterală. Șoferul este astfel avertizat când un vehicul este în unghiul mort = siguranță.
Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație. Astfel, șoferul este avertizat referitor la schimbările de viteză = precauție.
Adaptarea inteligentă a vitezei + Head-up display. Pe românește, viteza se adaptează automat la reglementările întâlnite pe traseu și, în plus, apare afișată într-un display deasupra bordului = control.
Inteligrip: adică tracțiune adaptată automat, în funcție de condițiile de mers = confort.
Pilot automat: frânează și accelerează pentru a păstra o distanță optimă față de vehiculul din față. Odată ce traficul se eliberează, mașina se întoarce la viteza selectată = siguranță.
Alertă anti-somnolență: calculează comportamentul la volan și te atenționează când ai nevoie de o pauză = human flexibility.
Sistem de păstrare a benzii de rulare: te atenționează când ieși de pe bandă și te reașează singur, dacă nu reacționezi = siguranță.
Sistem de alertă la coliziune frontală: Te notifică atunci când există riscul unui impact cu pieton sau alte vehicule = iarăși siguranță (nu putem avea prea multă, nu?)
Sistem de frânare automată de urgență care scanează drumul și oprește automat mașina, în caz de pericol = ce ziceam de siguranță?
SPAȚIU: Lungime 2,16m, lățime 1,23m, înălțime 1,24m
Perete despărțitor și husă de protecție: adică scaunul pasagerului din spate poate fi rabatat pentru a avea spațiu extins de transport = mai doarme cineva în mașina la drumuri lungi? Bineînțeles că da.
VOLUM: Volum de încărcare de 3.3 (Combo) – 4.4M3 (Combo XL). Sarcină maximă = 1000 kg, o tonă adică. Fetelor, luăm toți pantofii cu toc cu noi?
Compartimente: 16 compartimente în cabină
Masă de scris: spătarul locului central se rabatează pentru a crea un spațiu pe care poți chiar scrie. WHAAAAAT?
Ei bine, poți să încerci toate aceste funcționalități timp de două zile. Înscrierile se fac aici.
Ne întâlnim pe bulevard?