E prima toamnă din Guerrilla Camp. Se trebăluiește, se fac planuri, se pregătesc acțiuni și se creionează strategii. Din cele 15 idei înscrise aici, 14 vor duce steagul mai departe și vor încerca să încaseze premiul de 10 mii de euro anunțat de partenerii de la GLO.
Știu că ați vrea să aflați care este faza sau mai exact, ce fel de planuri și-au făcut oamenii, însă pentru asta va trebui să va alegeți un favorit (sau mai mulți) și să îl urmăriți pe www.guerrillacamp.ro.
Strategia e simplă: jurnalele săptămânale și lunare postate de fiecare business în parte vă vor creiona un parcurs din care să puteți… învăța. Ce sper eu? Să avem de-a face cu 14 modele de business, modele pe care să le putem observa și “desface” petală cu petală, pentru a copia un mod de afacere sau un mod de lucru. Cam asta ar trebui să însemne pentru voi experiența Guerrilla CAMP, privită din perspectiva spectatorului.
Pentru cei care sunt deja aici în antrenamente, situația e simplă și clară: nu există altceva în afară de muncă, discuții, întâlniri, know how și cursuri. Au parte de investitori, sponsori și direcții ghidate. Ceea ce înseamnă că cele 14 idei rămase aici tocmai culeg roadele primei veri, din frumosul proiect Guerrilla Camp.
Acum mă scuzați, dar mă voi duce să fac curat în studioul de LIVE, să șterg praful, să aranjez bibelourile. Nu, nu voi bate covoarele, pentru că le doare 🙂