Mersul cu ursul:
Cineva se deghizează în urs și umblă cu scandal prin cartiere, răsturnând tomberoanele și mâncând din ele. Autoritățile se autosesizează și ucid toate persoanele deghizate în urși pe o rază de 100 km, că nu se știe niciodată.
Activiștii pentru drepturile animalelor fac spume la gură. Activiștii pentru drepturile omului ornează salata boeuf în continuare.
Mersul cu capra:
Cineva se deghizează în capră și umblă din ușă în ușă, la colindat. Ajunge la ușa unor creștinopați, posibil CpF sau Noua Dreaptă. Toată lumea e convinsă că e un satanist de la PressOne cu campania aia cu Belzebut de au auzit ei la știri, sau un transsexual din comunitatea LGBTQIA, pentru că natural e să vezi femeia cu capra și bărbatul cu țapul, ce o să le spună copiilor.
Dar sunt sărbătorile, așa că omul scapă doar cu două fracturi și de restul blesteme.
Trăiască Satana vecinului!
Mersul cu Plugușorul:
Cineva se deghizează în Petre Daea și începe:
“Aho, aho, copii și frați! Complexitatea fenomenului agricol impune o abordare multidisciplinară și multiinstituțională. De fiecare dată când îți propui să analizezi fenomenul agricol, te împinge spre imensitatea, spre complexitatea fenomenului, spre interdependența între factori, spre o analiză profundă și atentă. Iată de ce devine extrem de complicat și foarte pretențios să-ți propui construirea unei traiectorii viitoare pentru agricultură.
Ia mai mânați, mai flăcăi!”.
Toată scara B e în transă.
Mersul cu Steaua:
În fața ușii se întâlnesc tinerii care merg cu Steaua cu tinerii care merg cu FCSB-ul. Disputa ia amploare și e nevoie de intervenția forțelor de ordine ca să se reinstaureze pacea sărbătorilor pe fiecare palier.
Mersul cu Sorcova:
Se ia un băț, o perucă blondă bine tapată și un tub de fixativ. Se zic chestii fără noimă, cam ca oracolul din Delhi, și se sună la uși. Nu răspunde nimeni, toată lumea a emigrat deja.
Sursă foto cover aici.